poniedziałek, 2 lutego 2015

Pin It

Maska Karnawałowa/ Carnival mask

Karnawał już prawie się kończy. Ponieważ w Anglii nie celebrują tutaj tego zwyczaju, więc postanowiłam sama zrobić moim dziewczynką bal karnawałowy. Była muzyka, przekąski , zabawky i oczywiście maski zrobione przez same dziewczynki. 
Carnival almost ends. Because in England don't celebrate this tradition, so I decided to do myself to my girl carnival. There was music, snacks and of course the mask made by the girls.



Dla chętnych szablon na maski :


Jelly ostatnio ogląda z mamusią rożne filmiki z you tuba i moja córka postanowiła być you tuberką. I postanowiłam , że czemu nie i będziemy nakręcać filmiki z dziewczynkami.Oto pierwszy film który powstał: jak zrobić maskę karnawałową.
Jelly recently with mom watching various videos from you tube and my daughter decided to be in films in you tube. I decided that why not and we will make videos with the girls. This is the first movie that was created, how to make a carnival mask.




Maski zgłaszam na konkurs na Klub Twórczych Mam.



2 komentarze:

  1. serdecznie dziękujemy za zgłoszenie pracy :)
    Dziewczynki świetnie się bawiły!
    Super!
    Pozdrawiam
    tynka, Klub Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń