środa, 1 stycznia 2014

Pin It

Nowy rok / New Year

Ze starego roku jestem zadowolona, nic bardzo złego się nie wydarzyło, więc mam nadzieje , że nowy będzie również dobry a nawet lepszy. Tego sobie życzę i wszystkim moim obserwatorom.
This year  was OK, nothing really bad had happened, so I hope that the new one will also be good and even better. That's what I wish for and for all my visitors.

A moje postanowienia noworoczne to przy najmniej cztery posty w miesiącu, wiem , że dla niektórych  to mało. Oczywiście będę starała się dzielić z wami więcej, ale trzeba było sobie dać jakieś minimum. Mam naprawdę dużo do podzielenia się z wami , ale jak nadchodzi noc ( tylko wtedy mam czas aby coś napisać) to mam ochotę tylko usiąść na kanapie i wtulić się w męża.

And my New Year's resolutions are at least four posts a month, I know that for some it's not enough. Of course I will try to share with you more, but I had to give some minimum. I have a lot to share with you, but as the night comes (only then I have time to write something)  I want to just sit on the couch and cuddle to husband.

Aby zamknąć stary rok moje ostatnie dzieła:

To close the old year is my last work:

Ostatni tort w 2013:

The last cake in 2013:


Ptaszki:

Birds:






Apaszka w kwiatki:

Scarf in flowers:



Komin dla chłopca:

Snood for boy:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz