wtorek, 3 grudnia 2013

Pin It

Nowości / Novelty

Dzisiaj jakiś taki fajny dzień . Wygrałam candy u szezlaczek mój pomysł co zrobić ze zdjęciami szczurków najbardziej się spodobał. 
Today is a cool day. I won candy in szezlaczek, my idea of ​​what to do with photographs of rats most liked.

Zostałam nominowana przez Despicable (http://poplamionecialo.blogspot.co.uk/) w Liebster Blog Award, ale niestety niemam czasu na takie zabawy, więc nie podam dalej .
I was nominated by Despicable (http://poplamionecialo.blogspot.co.uk/) in the Liebster Blog Award, but unfortunately I do not have time for such fun.


I na stronie japońskiej zamieścili moje zdjęcie zabawki sensorycznej , bardzo mnie to dowartościowało ( faktem jest, że mojego jeża nazwali wieloryb , ale widze teraz wieloryba również).
And at the Japanese web page have posted my picture  sensory toy , really fell appreciated  (the fact is that my hedgehog named whale, but now I see the whale as well).

Oto moje twory z  poniedziałkowych 3 godziny dla siebie.
Here are my creations from Monday 3 hours for me.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz