środa, 29 maja 2013

Pin It

Prezenty dla rodziny /Gift for family

Podkładki pod kubki bardzo mi się podobają, więc obdarowuję nimi każdego .

 I like very much mugs pads , so I give them to everybody.



 Łapka kuchenna pierwsza moja próba i uważam że udana , choć nad lamówką muszę jeszcze popracować.

My first attempt of heat proof kitchen protector are I think successful, although  I have to work on the hem .


Miałam więcej zdjęć jak to powstawało , ale niestety zostało na komórce którą rozwaliła mi moja młodsza córeczka.
I had more images like this arose, but unfortunately it was on mobile which my younger daughter smashed .


Pieluszki dla lalki.

Diaper for doll. 



I wiosenne apaszki.

And spring scarf.



Chciałabym w tym miejscu podziękować Joannie B z bloga http://becreativemommy.blogspot.co.uk/ za piękne spinki i kokardke , które były miła niespodzianka jak tylko wróciłam . A córeczka nie rusza sie juz nigdzie bez swoich spineczek.

I would like to thank Joanna B from blog http://becreativemommy.blogspot.co.uk/  for the beautiful hairpins and bow, which was a pleasant surprise as soon as we got back. A daughter doesn't move anywhere without his hairpins.


Zdjęcie nie zrobione przezemnie tylko własnie owej Joanny :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz