czwartek, 20 grudnia 2012

Pin It

Łosie ? / Mooses ?

Już dawno chciałam zrobić te łosie ale strasznie długo zajeło mi szukanie wykroju. Bo ja myślałam że to są renifery :) Oczywiście wykrój był pod nosem na forum szyjemy po godzinach .
I have long wanted to do the moose, but it took me quite a long time search pattern. Because I thought that these are the reindeer :) 

Tak miało wyglądać.
It should look like this.


A tak wygląda u mnie.
And I made like that .







Wianka nie udało mi sie jeszcze zrobić więc postanowiłam że będą to łosie z nad telewizora .
Wreath I've been able to do yet, so I decided it will be a moose from the TV.



A teraz dla tych którzy by chcieli jeszcze przed świetami uszyć łosie / renifery na wianku wykrój.
And now, for those who would like to make before Christmas moose / reindeer wreath pattern.








1 komentarz: