czwartek, 7 czerwca 2012

Pin It

Candy

No i przyszła pora na mnie :D Ogłaszam candy!!! Moje pierwsze więc myśle że wrazie jakiś komplikacji i błedów wybaczycie mi.



Zasady :
-należy wpisać chęć udziału w komentarzu pod tym postem i numer zestawu jaki chce się otrzymać.
-umieścić na pasku bocznym zdjęcie z informacją o candy i aktywnym linkiem ( ale uwaga obrazek ma przekierowywać na główny adres bloga a nie na candy, czyli na  http://ferek15.blogspot.co.uk/ )
- dodatkowy komentarz można dodać jeśli na swoim blogu napisze się o moim candy i napisze się adres  do mojego bloga ( czyli http://ferek15.blogspot.co.uk/)
- osoby nie posiadające bloga mogą dadać swój komantarz po polubieniu mojej strony na Facebooku

Zapisy do 29 czerwca . Ogłosze 30 czerwca kto wygrał . Bardzo ważne wygrana osoba musi mi wysłać swój adres najpóźniej do 1 lipca .
Jeśli będzie dużo chętnych wygranych będzie dwóch:)


Zestaw 1

Książka po angielsku
o robieniu na drutach
80 wzorów
Motylek



Zestaw 2

woreczek z cekinami
8 cekinowych kwiatków dużych
10 cekinowych kwiatków małych
8 pomponików
2 spinacze
5 serduszek
3 szkiełka
duży motyl
10 papierowych śnieżynek
10 papierowych choinek
worek z papierowymi
małymi serduszkami
i motylkami  i kupidynami
2 wyciory
1 fioletowa pianka ozdobna 


Zestaw 3

zielony filc a4 
niebieski filc a4
zielony, różowy i niebieski większy filc
2 wyciory
zielona opaska 
niebieska włóczka
motylek
2 żółte guziki
2 białe guziki
2 czarne guziki
2 zielone rączki guziki
para oczu 
i kawałek fioletowego materiału
(niewiem co to jest )

POWODZENIA !!!

9 komentarzy:

  1. To ja się zgłaszam:)i wybieram zestaw nr 3.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także ustawiam się w kolejce :) Wybieram zestaw nr 2 :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. również się zgłaszam :D
    i wybieram zestaw nr.3 :)
    a tu banerek ( z przekierowaniem na stronę główną bloga)
    selfisi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również zapiszę się na zestawik nr 3 :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I forgot to write - thank you for the reminder :)
    I like the book.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym wziąć udział :) Wybieram zestaw nr 2. :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja poproszę zestaw 3 :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się i wybieram zestaw 3 :)
    Łucka
    gatki-szmatki.blogspot.com
    t.awanturnica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń