poniedziałek, 12 grudnia 2011

Pin It

Wyzwanie szuflady

Pierwszy raz wziełam udział w wyzwaniu. Skłonił mnie oczywiście reniferek który jest nagrodą( dla tych co nie wiedza I LOVE RENIFERY)

Wiec wyzwanie nosi nazwę Otwórz Szufladę w grudniu! i polega na zrobieniu kartki świątecznej ale musi ona być w nietypowym kształcie i ma posiadać choinke i gwiazdke lub gwiazdki.

Moja kartka jest w kształcie kuli śnieżnej . Bardzo lubie kule śnieżne dlatego postanowiłam zrobić takową kartkę. Na zdjeciach tego nie widać , ale pod folią znajdują się białe kuleczki które się poruszają jak nią potrzęsiemy , tak samo jak w prawdziwej kuli :)



To te białe kuleczki imitujące śnieg



W trakcie robienia miałam coraz więcej pomysłów na nią ale niestety niemam czasu i nie mogłam już nic zmienić. Też doszłam do wniosku że dużo rzeczy jeszcze potrzebuję , żeby zacząć bawić sie scrapbookingiem tak dobrze.

2 komentarze:

  1. Dziękujemy za udział w Candy w Twórczym Zakątku :) pozdrawiamy serdecznie i życzymy powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka!
    Dziękuje za udział w Szufladowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń