piątek, 14 października 2011

Pin It

Prezent na Dzień Nauczyciela

Dziś dzień nauczyciela i pewnie nic bym nie robiła z tej okazji gdyż już dawno po szkole, a dziecko jeszcze nie chodzi. Ale że był konkurs na forum szyjemy-po-godzinach.pl zdecydowałam że wezmę udział.
Najpierw zrobiłam na konkurs mini notesik uważam, że to bardzo praktyczny i podręczny prezent z tej okazji, ale jak się wczytałam w szczegóły konkursu, stwierdziłam, że to nie pasuje wkońcu jest to forum o szyciu a notesik raczej niebył uszyty.


No to bylo trzeba pomyśleć o innym przedmiocie więc wpadłam na pomysł zrobienia lalki profesor. Większość jest szyta ręcznie gdyż części są zrobione z rajstop ale np narzutka na niego była robiona na maszynie i to jest moj pierwszy przedmiot uszyty maszynowo :D 

Mój nauczyciel zajął 2 miejsce. Bardzo się cieszę. Pierwszy raz coś wygrałam za swoją jakąkolwiek prace .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz