sobota, 8 października 2011

Pin It

Moje urodziny- wiec torty


Dzisiaj sa moje urodzinki a co sie kojarzy z urodzinami oczywiscie TORT wiec postanowilam sie pochwalic przed wami kilkoma tortami jakie zrobilam do tej pory . Torty sa w stylu angielskim czyli z masy cukrowej . Swojego czasu bardzo sie interesowalam tym hobby ale niestety za malo okazji zeby robic torty (niestety).




To jest czesc z moich prac reszte zdjec gdzies sie zawieruszyly a niemam czasu ich szukac , bo jak wiecie trzeba swietowac moje urodzinki :) STO LAT dla mnie :D

1 komentarz:

  1. Te torty są fantastyczne! Od dawna obiecuję sobie, że spróbuję własnoręcznie jakiegoś popełnić, ale jakoś wiecznie kończyło się na zakupach w cukierni.. Masa cukrowa zdaje się być rewelacyjnym narzędziem w dekorowaniu tortów :)
    Ostatni, to mój faworyt. CUDO.
    Korzystając z okazji dziękuję za udział w moim Candy :)

    OdpowiedzUsuń